Pełna oferta Parku Śląskiego w telefonie

2020-03-13

Przedstawiciele Planetarium, Skansenu, Śląskiego Ogrodu Zoologicznego oraz społecznicy reprezentującymi stowarzyszenia związane z Parkiem wraz z Zarządem Parku Śląskiego w ostatnich dniach poruszyli kwestie dotyczące nowych rozwiązań teleinformatycznych, dzięki którym dostęp do informacji o Parku ma stać się jeszcze dogodniejszy dla zwiedzających.

Poruszono m.in. temat stworzenia nowoczesnej nawigacji, za sprawą której przemieszczanie się po Parku i zaplanowanie pobytu w nim ma być znacznie ułatwione.

- Pracujemy nad wdrożeniem systemu, który swoim zasięgiem obejmie cały obszar Parku Śląskiego, tak aby każdy zwiedzający, korzystając z własnego telefonu komórkowego, miał pełny dostęp do naszej szerokiej oferty – zaznacza Agnieszka Bożek, prezes Parku Śląskiego.

Chodzi m.in. o informacje o wolnych miejscach parkingowych, cenach biletów wstępu na wszystkie atrakcje, aktualny wykaz wydarzeń zaplanowanych w najbliższym czasie.

Przedstawiciele jednostek należących do Parku Śląskiego podzielili zdanie, że taki wspólny system informacyjny, którego wprowadzenie zaproponował zarząd Parku Śląskiego, jest pożądany. W najbliższym czasie będą prowadzone dalsze rozmowy i prace w tym zakresie.

Również społecznicy podkreślili, że przedstawiona propozycja jest jak najbardziej pozytywna, ponieważ z ich rozmów z mieszkańcami wynika, iż takie właśnie jest zapotrzebowanie.

- Cieszy mnie to, że Planetarium, Skansen, ZOO i inne jednostki mówią jednym głosem. Czas, aby w jak najwyższym stopniu się zintegrowały, bo to stanowi o sile Parku Śląskiego – powiedziała Elżbieta Mądry ze stowarzyszenia „Nasz Park”.

Czytaj również

Our website uses cookies, m.in. for statistical purposes. If you do not want them to be saved on your disk, change the settings of your browser. More on this topic...